Πώς να συνθέσετε ένα τέλειο newsletter

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, ο καταναλωτής δίνει μεγάλη σημασία στα newsletter που λαμβάνει, ειδικά από εταιρείες των οποίων τα νέα τον ενδιαφέρουν. Τα αντιλαμβάνεται ως ένα είδος επικοινωνίας πιο προσωπικό από την απλή αλληλογραφία και το τηλέφωνο.

Το newsletter κρίνεται λοιπόν ως ένα άκρως παραγωγικό και εύχρηστο εργαλείο διαφήμισης και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την πιο μικρή έως την πιο μεγάλη επιχείρηση. Στον τομέα του φαρμακείου μπορεί να βρει πολλές εφαρμογές και έχει αποδειχθεί εξαιρετικά φιλικό στον καταναλωτή. Πώς, λοιπόν, μπορούμε να συνθέσουμε ένα newsletter που να επικοινωνεί ακριβώς αυτό που θέλουμε χωρίς να φλυαρεί, να γίνεται αδιάφορο ή πολύ σοβαρό;

1. Να είστε ενημερωτικοί: Το μυστικό είναι να μοιραστείτε ενδιαφέρουσες και επίκαιρες πληροφορίες που θα είναι χρήσιμες στον παραλήπτη. Τι θεωρεί, όμως, ο παραλήπτης χρήσιμη πληροφορία; Σύμφωνα με μελέτες, ενδιαφέροντα για τον παραλήπτη είναι: παραπομπές για άρθρα, συμβουλές, events (ημερομηνίες για τα επερχόμενα event στο φαρμακείο σας μαζί με τις απαραίτητες λεπτομέρειες), κριτικές προϊόντων, τα νέα του φαρμακείου (για παράδειγμα: ανακοίνωση νέου site, άφιξη νέας σειράς καλλυντικών, ημέρες προσφορών κτλ).

2. Μην το παρακάνετε με τις προσφορές: Σίγουρα, το newsletter είναι μία πάρα πολύ καλή ευκαιρία να επικοινωνήσετε τις τρέχουσες προσφορές και εκπτώσεις του φαρμακείου σας, αλλά συνήθως τέτοιου είδους πληροφορίες αφαιρούν από την αμεσότητα και τη σχέση εμπιστοσύνης που θέλετε να χτίσετε με τον αποδέκτη. Καλύτερα αυτά να επικοινωνούνται σε ένα ξεχωριστό email που δεν έχει newsletter χαρακτήρα, αλλά είναι ξεκάθαρα promo.

3. Να είναι σύντομο: Ο μέσος χρόνος που ο καταναλωτής αφιερώνει σε ένα newsletter είναι 51 δευτερόλεπτα! Γι αυτό το λόγο πρέπει μέσα στον ελάχιστο χρόνο που έχετε διαθέσιμο, να μεταδώσετε με αμεσότητα τις πληροφορίες που θέλετε, παραπέμποντας σε εξωτερικούς συνδέσμους αν είναι απαραίτητο τους παραλήπτες που θέλουν να μάθουν περισσότερα.

4. Βρείτε την τέλεια επικεφαλίδα: Ανάλογα με το θέμα που έχει το εκάστοτε newsletter, καλό είναι να χρησιμοποιείται έναν ελκυστικό, έξυπνο τίτλο που να δίνει λόγο στον παραλήπτη να δώσει σημασία και να διαβάσει παραπάνω λεπτομέρειες.

5. Απαντήστε: Στέλνοντας newsletters, ανοίγετε συζητήσεις με τους πελάτες σας, και είναι πολύ φυσιολογικό κάποιοι από αυτοί να θέλουν να σας απαντήσουν και να ανοίξουν ένα διάλογο μέσω mail. Χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικές διευθύνσεις που δε δέχονται απαντήσεις, κάνετε τους παραλήπτες να νιώθουν αμέτοχοι, ενώ εσείς οι ίδιοι θέλετε να τους κάνετε ενεργούς. Επιθυμείτε να δείτε στο φαρμακείο σας πάλι τους παραλήπτες των newsletters σας; Να είστε παρόντες σε όποιο μέσο κι αν επιλέξετε για να επικοινωνήσετε μαζί τους.

Με το να δημιουργείτε προσωπικά, όμορφα και αποδοτικά newsletters, έχετε την ευκαιρία να χτίσετε μία σχέση φιλίας και πιστότητας με τους πελάτες σας, που δεν σας δίνεται με άλλες εφαρμογές marketing. Ακολουθήστε τα παραπάνω βήματα και εμπιστευθείτε εξειδικευμένους του χώρου για να δείτε το φαρμακείο σας πιο σύγχρονο και πιο κοντά στον καταναλωτή από ποτέ!